A céges blogírás, szövegírás egyre nagyobb szerepet kap a mindennapi online marketing tevékenységek között. Mivel a vírus alaposan megmozgatta a piaci viszonyokat, egyre több cég preferálja az online értékesítést. A gond az, hogy az emberek nem venni akarnak elsőre, hanem tájékozódni. A céges blogírásnak, a céges marketingszöveg írásnak van tehát 3 megkerülhetetlen kérdése:
1 Mikor és mennyit írjunk? – szerintem annyit, amennyi az adott témára elegendő. Egy autómentős cég pl. nem blogolásból fog ügyfelet éjjel az autópálya szélén.
2 Miről írjunk? – a jó blogtéma megválasztása aranybánya lehet. Ehhez a jó piacismeret és folyamatos keresési trend monitorozása elengedhetetlen.
3 Ki írja meg mindezt? – lehet, hogy van ügyes, jól író belsős. lehet, hogy a céges blog írása a titkárnőre marad. De természetesen ki is szervezni. ma már van erre megfelelően képzett, kreatív szövegíró, copywriter ügynökség. Keressen minket, ha szövegírás kell!
A céges blogírás 3 nagy kérdése 2020-ban
2020. november 15. vasárnap
blog